הפקת סרטוני תדמית- התדמית שלכם ברשת!
הפנייה האישית והישירה אל הלקוח הפוטנציאלי והלקוח הקיים גם יחד לעולם לא תוכל להחליף אף פנייה אחרת, אבל מה אפשר לעשות כאשר אנו מעוניינים לגדיל את כמות הלקוחות שלנו ואין לנו סיכוי להגיע אישית אל כל אחד מהם. סייטד מביאה לכם את הפתרון המושלם- סרטון תדמית בכיכובכם!
הלקוח הוויזואלי והלקוח השמיעתי
באינטרנט ואפילו בשיווק הישיר ישנם שני סוגים של לקוחות: הלקוח הוויזואלי והלקוח השמיעתי. הלקוח הוויזואלי יעדיף לראות ולקרוא ויוכל להתרכז יותר בחומרי קריאה, הלקוח השמיעתי יוכל להבין יותר מדיבור ישיר וקולי. האם ניתן לתת פתרון לשני סוגי הלקוחות הללו ולפנות אל שניהם באופן אפקטיבי באותה המידה? אנחנו סייטד אומרים שכן! סרטון וידאו בהפקה מקצועית יכלול מסר מושמע ונראה באותו סרטון וכתוביות בתחתית הסרטון, הסרטון ניתן להשתקה או החלשה ובכך לאפשר גם ללקוח הוויזואלי המעדיף להתרכז בקריאת החומר הכתוב להתרשם מהקונטקסט.
המלצתנו מעבר לסרטון היא להכניס תקציר מעיקרי הסרטון אל החלק התחתון של הדף יחד עם מסרים שיווקיים. דרך המאפשרת הבנה ברורה יותר תוך מספר שניות לאלה המעדיפים לקבל את סיכום הדברים ולהבין חד וחלק למה התכוון המשורר ולמה המוצר ו/או השירות דרוש או יכול לסייע להם.
חשיבות עריכת הסרטון
אין זה מספיק לשתול את הסרטון בתוך האתר, חשוב מאוד לדעת כיצד לערוך את הסרטון באופן מקצועי, כזה שיעביר את המסר של המוצר והעסק שלכם בצורה הטובה ביותר ויזואלית. עסקים רבים מזלזלים בהשקעה בסרטוני תדמית ואינם מבינים כי זה בדיוק מה שגורם ללקוח/הגולש שבאתר להסיק מסקנות של עסק/שירות בלתי מקצועי על אף שפני הדברים שונים במציאות.
יש להבין כי העסק והמוצר שלכם נמדד מהפרטים הקטנים ביותר המתחילים בהשקעה בפרטים הקטנים והזניחים כביכול באתר שלכם. סייטד מתמחים בדיוק בליטוש הפרטים הקטנים אך הקריטיים הללו ויצרו עבורכם סרטון ללא רבב בעל יכולות ופוטנציאל שיווקי גבוה במיוחד.
סרטון ארוך הוא סרטון שנותן הרבה – לא בהכרח!
הגולש הישראלי הוא אדם שאין לא יותר מידי זמן לבזבז, אחרי יום עבודה ארוך או בזמן הקצר העומד לרשותו בזמן העבודה על מנת לגלוש ברשת בין אם מדובר בחיפוש ממוקד או הגעה אקראית אל אתר האינטרנט שלכם, יוצרת מצב של תחרותיות גדולה ומורכבת במיוחד. היכולת שלכם לצוד את הלקוח ולגרום להישאר באתר שלכם לאורך זמן היא זו המגדילה ומשפיעה על אפקט המכירה, סרטוני תדמית ארוכים מידי, כלומר סרטונים הנמשכים על פני מעבר ל2 דק' עשויים לעייף את הצופה. סייטד מומחית בהפקת סרטוני תדמית קצרים, אך כאלה שגם יכולים להגיד הרבה, גם ללא מילים ממש!
סרטוני תדמית כאלה עשויים להיות מוסיקליים ומלווים בכתוביות, המנגינה תותאם לאווירה בסרטון ולרגשות אותם אנו רוצים ליצור בקרב הצופה: התרגשות, מתח, כעס, אדרנלין, הזדהות וכדומה.
סייטד מתמחת בדיוק בצורות שיווק אלה – הגעה אל כיסו של הלקוח דרך הרגש שלו.
הפקת סרטונים בהתאמה לעמוד אותו הוא מציג
התאמת הסרטון לעמוד אותו הוא מציג במקרים של עמודי אתר הכוללים פרטים נוספים מעבר לסרטון חשובה במיוחד, וזאת, בכדי לא לבלבל את הצופה, צבעי סרטון הווידאו, רוח הדברים והמוצרים או הדברים הנמסרים בסרטון חייבים להתאים גם לתוכן בעמוד שברקע, גוונים מותאמים. זרימתם של הפרטים הללו בהרמוניות עם הסרטון הם קריטיים במיוחד כאשר ברצוננו להעביר את מלוא המסר או עיקריו אל הצופה.
לנו בסייטד, יש יכולת וידע בפסיכולוגית הגולש, ידע אשר מסוגל למקד את הגולש על הפרטים עליהם אתם מעוניינים שיתמקד עליהם.
היתרון בסרטון אנושי במלואו או בחלקו
רובנו מזהים יותר עם גורמים אנושיים או כאלה שבוצעה עליהם האנשה ברוב המקרים, על כן חשוב מאוד להכניס אלמנט אנושי או חי אל תוך הסרטון ליצירת הזדהות גבוהה יותר והבנת חשיבות המוצר/השירות כלפי אותו גולש הצופה בו, הבנת השייכות והקשר הישיר אל הארגון/מוצר השירות של ה"כוכב" המרכזי בסרטון הוא אחד האלמנטים השיווקים החשובים ביותר בסרטון התדמית. אנו בסייטד, נעזור לכם להבין ולהביא את סרטון או סרטוני התדמית שלכם אל ליבו ו/או מוחו של הגולש – הבנה העונה על צרכים אלמנטאריים בחיי היום יום.
מעוניינים לקבל מידע וטיפים נוספים בדבר עריכת סרטוני תדמית שיווקיים לאתרי האינטרנט ודפי הפייסבוק? רוצים לשדר את אתר האינטרנט שלכם ולהפוך אותו למקצועי יותר? צרו איתנו קשר עוד היום או השאירו פרטים ואנו נחזור אלכם בהקדם עם מידע נוסף!
Sited. Get exited!