שיווק שעובד – המרכיב האלמנטרי לקידום אפקטיבי
ופעם : פייסבוק חברו הטוב ביותר של האתר
העולם מתקדם קדימה וכך צריך להיות גם במקרה של העסק שלכם. המרדף אחר קידום העסק וקידום אתר האינטרנט בפרט מעולם לא היה מאתגר כל כך. כיום באמצעות אפשרויות התקשורת ברשת ניתן לעשות זאת ביתר קלות ולמצוא עשרות דרכים יצירתיות.
אבל האם זה מספיק לפתוח דף פייסבוק ולהקפיץ כמה סטאטוסים מידי יום? האם הפייסבוק הוא כלי טכני או ירייה באפילה? ב"סייטד" היתרון השיווקי של כל אתר אינטרנט ברשת מאמינים ויודעים כי פעילות עם חשיבה ותכנון מקדים בתחום קידום האתרים בכללותו ובקידום הפייסבוק בפרט מסוגלת להקפיץ את האתר בפרט והעסק בכלל למודעות הלקוח הפוטנציאלי.
מיתוסים בתחום הקידום בפייסבוק- הפייסבוק שייך לצעירים (?)
"פייסבוק מיועד רק לילדים קטנים". רבים מבעלי העסקים שומעים את המילה פייסבוק ונדים בראשם. המילה פייסבוק יוצרת את הקונוטציה המוטעית להתעסקות ילדותית חסרת ערך. אך שלא כמו פרמטרים רבים, כלים ואפשרויות באינטרנט מסוגלים ליצור תפנית מעניינת במיוחד עקב הפעילות הרבה של האנשים הצעירים ברשת וההתעדכנות העוברת אל המוצרים הדיגיטליים. האפשרויות לשימוש בפייסבוק היא כמעט בלתי מוגבלת ושלא כפי שרבים נוטים לחשוב עתידה וכבר מתפקדת כזירה שיווקית מרכזית בעולם האינטרנט.
"יש לי אתר אינטרנט וזה מספיק" אתר האינטרנט הוא כלי וכרטיס ביקור חשוב מאוד, אבל חשוב מאוד להבין כי בשונה מהפייסבוק, האתר הוא בדרך כלל כלי דינאמי פחות, ובאופן טבעי יגיע להרבה פחות גולשים מאשר הפייסבוק, אותה רשת, המושכת אליה מיליארדים של גולשים! וכעת לשאלה: האם הייתם רוצים להיות נוכחים במקום בו החשיפה אל הגולש הפוטנציאלי שלכם עולה במאות אחוזים? מקום בו העסק שלכם חשוף למיליוני לקוחות אפשרית? רשת האפשרויות הבלתי מוגבלות כבר כאן! אה... ואיפה אתם??
המרדף העיוור אחרי הלייק...
יחד עם כל הפרטים והמיתוסים ישנם אנשים אשר נוהגים בדיוק בדרך ההפוכה, הם מבינים מהי חשיבות של הפייסבוק (בערך) ויעשו הכל כדי שיעשו להם עוד לייק ועוד לייק ועוד לייק. אובססיית מודעות הפרסום וקידום ממומן של כל פוסט בהחלט יביאו להם לייקים, אבל האם אלה באמת הלייקים שהם רוצים לקבל? האם הלייק הוא באמת מה שחשוב והאם המטרה היא לקבל עוד ועוד לייקים ללא אבחנה ובכל מחיר.
סייטד, מומחית בקידום אתרים ופייסבוק מסבירה: הלייקים יוצרים כמובן אשליה של אתר פופולארי ואהוד במיוחד, אך לעיתים יותר את הפעולה ההפוכה לחלוטין מהפעולה הרצויה. כניסת לקוחות בלתי רלוונטיים, פרסום אשר לא בהכרח ממתג ומייחד את העסק, כתיבת מודעות פרסומיות אשר מדברות על המוצר באופן כללי הן רק חלק מהדרכים לסכנות הנפילה במדרון החלקלק של "הלייק".
סייטד, מומחית בניתוח העסק, ניתוח אתר האינטרנט וניתוח מוצרים, כזה אשר יוביל אתכם למסקנות ברורות על הפרטים העיקריים אותם ברצונכם להביא אל קדמת הבמה. פרסום איכותי יותר בתחום הקידום הממומן יביאו תנועה רלוונטית אל אתר אינטרנט ויגבירו את מידת ההתעניינות כלפי העסק מעבר ללקוחות הקיימים והחברים האישיים שלכם.
הקלות הבלתי נסבלת – למה הוא כן ואני לא – מה יגרום לכם להפסיק לדשדש מאחור...
אבל כיצד עושים את כל זה? כפי שציינו מעלה, ניתן להגיע אל כמות לייקים יפה באמצעות פעולות כמו יצירת מודעות קידום שיווקיות ומושכות, כתיבת סטאטוסים ודיונים העומדים על סדר היום ויצירתיות, אבל האם ה"לייק" זה באמת כל מה שחשוב? כפי שאמרנו, הלייק הוא אשליה של אתר אינטרנט אהוד, אבל רק למראית עין, היכול לקדם את האתר ולהזניק אותו אל אותה נקודה במרוץ הקידום, בה נמצאים השחקנים הגדולים בשוק הוא באמצעות הפחת רוח חיים בתוך העמוד עצמו, יצירת דיונים, שיחות, מענה על סקרים ביקור בתוך סטאטוסים ודיונים בתוך העמוד, היכולת להשאיר את המבקר בתוך הדף ולשהות בו זמן רב ככל הניתן.
הרשתות החברתיות הן תחום דינאמי במיוחד, מספיק לו לגולש לשהות כעשירית השנייה בתוך דף פייסבוק על מנת לחרוץ את גורלו הממומן והאורגני, קידום המתבצע באמצעות העברת הבשורה של הדף שלכם מגולש לגולש, המושג ההכרחי אותו עליכם ללמוד אחרי הלייק המוכר והטוב, הוא מושג בשם "שיתוף", פעולת השיתוך היא זאת המקדמת את דף האוהדים שלכם עוד כמה צעדים אל עבר קידום אורגני איכותי, היכולת שלכם להלהיב את הגולש ולגרום לו לספר עליכם גם לעגל החברים שלו.
הפוטנציאל כאן הוא עצום! חשבו על כך, לכל גולש יש בממוצע בין 250 ל 400 חברים בפייסבוק וכך גם לחברים שלו. סייטד, תביא אתכם אל מעגלי האב האלה ותיצור עבורכם רשת חברתית מנצחת בתוך הפייסבוק ופופולאריות רלוונטית עבור העסק
סייטד, מקדמת דפי אוהדים באמצעות דרכים מגוונות תוך בחינת העסק והצבת מטרות. בסייטד, תוכלו לקבל מגוון שירותים כמו יצירת מודעות שיווקיות מושכות, יצירת דף פייסבוק, עיצוב מושך, הכנסת סטטוסים מקוריים ויצירתיים, והכי חשוב הפצת בשורת העסק שלכם לאחר כל הפעולות הללו כלפי הקהלים הרלוונטיים בדרכים שיזניקו את העסק שלכם קדימה.
רוצים להיות ראשונים? היו הראשונים היום ליצור קשר עם סייטד! צרו קשר כבר עכשיו או השאירו פרטים ואנו נחזור אליכם עם מידע מקצועי וטיפים בהתאמה אישית לקידום העסק שלכם!
SITED. Get exited!