רבים מבעלי העסקים מתחילים את הקידום והשיווק האינטרנטי שלהם בסערה וללא ידע שיווקי ומקצועי נרחב, ובשל כך, הם מאבדים את הידיים והרגליים שלהם מהר מאוד. האינטרנט הוא הכלי השיווקי הגדול ביותר הקיים היום, כיצד מנצלים את הכוח שלו למינוף העסק שלנו?
חיזוק המותג או מיתוג החוזק
אחרי שלקחתם נשימה עמוקה, הקמתם את האתר והתחבטתם על התבניות האפשריות חשוב שתדעו שכל החברות הגדולות בשוק מושכות לקוחות לא רק באמצעות טקסים, מבצעים ומתנות, אלא בעיקר באמצעות דיבור בשפה מיתוגית, קליטה וקונספט קבוע באמצעותו ניתן לזהות אותם.
חישבו על חברות הענק ועל השפה המיתוגית בה הם משתמשים: הצבע, הגוונים, הסמל השיווקי והסלוגן עוד לפני שראיתם את שם העסק אתם תדעו בוודאות במי מדובר.
זוהי מטרת העל או אחת מהן בכל עסק בעולם המודרני: להיות מוכר, מזוהה ו"מדוקלם" בפי רבים. פרטים אלה נבנים ונוצרים במסגרת בניית המותג ופעולת שדרוג אתרים.
כתיבה שיווקית בשפת העם
לאחר שדיברנו ודשנו רבות על המיתוג נדבר מעט על השפה השיווקית והכתיבה השיווקית במסגרת פעולת שדרוג אתרים. כאשר אנחנו ממתגים מחדש את העסק והאתר בפרט ויוצרים שפה אחידה באתר ובעסק בכלל. שפה זו חייבת לבוא לידי ביטוי גם בתכנים השיווקיים אם זה בגוף הטקס בתחילתו וכמובן בסופו על ידי הכנסת ניואנסים עדינים אשר יביאו את הגולש והקורא להבנה מול איזה עסק הם עומדים ואין זה משנה מה הם קוראים: מאמר מקצועי, פלאייר מבצע או דף אודות - חישבו על זה. האם זהו המיתוג שאתם רוצים?
תוספות ועדכונים להקפצה בגוגל
אחד המניעים לביצוע שדרוג אתרים הוא הצורך באופטימיזציה שלהם, הייעול והקידום שלהם אל מול הגולשים ואל מול מנועי החיפוש השונים. שדרוג אתרים מקצועי ידרוש עדכונים שוטפים של תכנים, סרטי וידאו, קבצי קול, תמונות עם תיאורים הכנסת עדכונים שוטפים על פעילות העסק, חדשות, פעילויות למען הקהילה תורמות פעמים רבות לקידום האתר בפרט וקידום העסק בכלל. חישוב על הפרטים הקטנים הללו למיצוב העסק שלכם על המפה השיווקית באינטרנט.
שלושת הפרמטרים הנ"ל הינם הפרטים הבסיסיים ביותר לשדרוג אתרים יעיל וקידומם ברשתות השונות. רוצים לדעת עוד על קידום ושדרוג אתרים? צרו קשר עוד היום או השאירו פרטים ונחזור אליכם עם שיחת ייעוץ ללא התחייבות.