קידום האתר ודחיפתו למקומות הראשונים ניתנים באמצעים רבים ומגוונים. אחת הדרכים לקידום האתר ולהפיכתו לאטרקטיבי יותר אל מול מנועי החיפוש ולא פחות חשוב
אל מול הלקוחות, היא דרך בניית מיני סייט או בתרגום חופשי לעברית אתר בדגם מוקטן.
מדוע חשוב להקים מיני סייט ומהם הפרמטרים והתחומים שחשוב מאוד שיתקיימו בו וכיצד ניתן באמצעותם להוביל לסגירת עסקה ו/או להוביל את הלקוח אל אתר הבית הראשי של העסק שלנו?
אתרי קונספט לעסקים גדולים
עסקים גדולים ובינוניים רבים בימנו, כבר הבינו היטב את רמת החשיבות של להיות נוכחים בזירות רבות ככל האפשר בעולם השיווק האינטרנט, בין אם מדובר בקידום באמצעות פרסומות ישירות ובין אם מדובר בדרכים מתוחכמות יותר לקידום ושיווק העסק.
אחד התחומים אשר נשלטו רבות בתחומם של הענקים בעולם השיווק האינטרנטי הינו התחום הנ"ל. אתרי הקונספט אשר בדרך כלל נבנים בתור מיני סייטים הינם אתרים א
ו דגמים מוקטנים של אתר המקור ומדברים בדרך כלל באותה שפה עצמה בה מדבר כל העסק אלה עם כן מדובר באתר קונספט אשר נבנה במיוחד על מנת לקדם מוצר או מבצע מסוים, גם במצבים של מבצעים או הכרזה על פרויקטים חדשים יהיו אלמנטים מיתוגיים בתוך מיני סייט אשר יגרמו ללקוח להבין מייד באיזה עסק ו/או חברה מדובר. המיני סייט ידבר בדרך כלל בכמה שורות קצרות וברורות ויסביר ללקוח בכמה מבטים חטופים למה כדאי להם ליצור קשר, להירשם לרשימת התפוצה או להיכנס אל אתר הבית ולקבל מידע נוסף. טיפ: זכרו, אורך הזמן בו הלקוח שוהה באתר שלכם ואפילו ב- מיני סייט שלכם הוא זה שיגדיל את סיכויי החשיפה, אחוזי כמות המפגשים הבאים ואחוזי הרכישה ו/או שימוש במוצרים או השירותים של העסק.
דף נחיתה משולב
רבים נוהגים לכנות דפי מיני סייט כדפי נחיתה. דפים אלה יכולים בהחלט לתפקד כדפי נחיתה המתעדכנים מפעם לפעם או נשארים סטטיים בהתאם לרצונו של הלקוח.
דפי מיני סייט יכללו בדרך כלל כמות מינימאלית של דפים - בין שלושה לארבעה עמודים בשונה מדף נחיתה אשר יהיה ברוב הפעמים עמוד אחד בלבד.
כמו כן, האתר ידבר בשפה ממוקדת ובולטת, בכדי להימנע מלעייף את עיני הגולש ויכוון אותו באופן הפשוט ביותר אל כדאיות העסקה, השירות ובשורה התחתונה – את ייחודיות המוצר.
במעמד בניית דף הנחיתה נדאג לדרוך על הכאבים של הלקוח על הצרכים שלו ונעזור לו לחלום. כאשר אתר אינטרנט ובמיוחד מיני סייט מצליח למכור חוויה – זהו הצעד האולטימטיבי לעיבוי הלקוחות הפוטנציאליים הרלוונטיים ביותר.
כפי שאומרים פעמים רבות, אם העכבר לא יגיע אל ההר נביא את ההר אל העכבר!
זהו בדיוק העיקרון בתחום אתרי מיני סייט, להביא את האתר שלכם אל הלקוח ואת הלקוח אל מטרת העל שלכם, מפגשים רבים ככל האפשר עם המוצרים ושירותי העסק שלכם ותנועה חיובית ורבה ככל האפשר אל חשבון הבנק העסקי.
מעוניינים לדעת איך? צרו קשר עוד היום או השאירו פרטים ונשוב אליכם עם מידע נוסף, ייעוץ והתאמה ראשונית ללא כל התחייבות!