עיצוב לוגו | סייטד
  בניית אתרים  עיצוב אתרים קידום אתרים חנות וירטואלית   דף הביתצור קשרמפת אתר  
בניית אתרים
 
דף הבית
אודותינו
תיק עבודות
המלצות
כלים ועזרים
צור קשר
התחברות לניהול האתר  |  התחברות לניהול תיבת הדואר
072-250-20-60
 השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם !
 
  מגוון מוצרי סייטד :
   בניית אתר
   הקמת אתרים
   מיניסייט
   אתר תדמיתי
   בניית פורטל
   פרסום בגוגל
   דפי נחיתה
   אחזקת אתרים
   שדרוג אתרים
   בניית אתרים מקצועית
   בניית אתרים מותאמים לגוגל
   מידע שימושי לבניית אתר
   עיצוב באנרים
   עיצוב לוגו
   אתר סלולרי
   פרסום בפייסבוק
   חנות לפייסבוק
   פרסום ב-YOUTUBE
   שיווק ברשתות חברתיות
   עיצוב אפליקציות
   פיתוח אפליקציות
   הפקת סרטוני תדמית
 
  עבודות אחרונות
 

עיצוב לוגו

דוגמאות לוגיים מעוצבים


המסלול של אתר אינטרנט חדש עובר דרך עיצוב לוגו ייחודי


אילו כלים יגרמו לאתר שלכם להישאר בתודעת הגולש
הכלים המוכרים והידועים לנו ביותר, שבהם עושות שימוש חברות של בניית אתרים, הם עיצוב לוגו לאתר, מציאת מילות מפתח עבור מערכות החיפוש של גוגל, ויצירת לינקים לרשתות החברתיות.
עיצוב לוגו עבור אתר אינטרנט הוא אחד מהצעדים החשובים והעיקריים כדי ליצור זיקה בין האתר לבין המסר שהוא מעביר, וכמובן שאין אדם, שאינו מכיר את הלוגו של קוקה קולה, נייק או מייקרוסופט.
עיצוב לוגו הוא נושא שאנשי מקצוע מהשורה הראשונה בחברת בניית אתרים, עמלים עליו מהרגע הראשון שמתחילים לעבוד על בניית אתר חדש.
גולשים שביקרו פעם אחת באתר שלכם, יזהו מיד את הלוגו, ואם האתר מצא חן בעיניהם בפעם הראשונה, הם יחפשו אותו שוב, והלוגו יהיה הזיכרון הראשון שלהם מהאתר.


מהו עיצוב לוגו ומהי חשיבותו בעת שמקימים אתר

עיצוב לוגו נוצר כדי לאפשר לגולש לזהות את האתר או מוצר שהאתר מפרסם באופן מיידי. עיצוב לוגו חדש, מחייב את המעצבים למצוא לוגו שמצד אחד יהיה קליט, אך יעמוד בפני עצמו מבחינת זיהוי. אין טעם ליצור לוגו שיזכיר את הלוגו של חברות או מותגים קיימים, אך בכל מקרה, הוא חייב להיות ייחודי ומעניין.
קיימים שלושה סגנונות של עיצוב לוגו, כשלכל אחד מהם, יש תכונה המעניקה ללוגו ייחודיות ומבדילה אותו מלוגו אחרים.
  • עיצוב לוגו בסגנון מוחשי – זהו סגנון אשר משתמש בציור של החברה, בשמה או בסימן היכר שלה. הוא אינו מתאים לחברות המציגות קו מוצרים אחד.
  • עיצוב לוגו בסגנון מופשט/סימבולי – זהו סגנון עיצוב שאינו מתבסס על דימוי או מלל. הוא מתאים יותר לקבוצות גדולות ולקונצרנים אשר פועלים בתחומים מגוונים. לדוגמה, חברת NIKE.
  • עיצוב לוגו בסגנון טיפוגרפי – עיצוב הלוגו מתבצע ע"י צירוף אותיות או שם החברה לסמל מסחרי המוצג באופן גרפי. שם החברה מוצג באופן גרפי ייחודי ובצבעים שיזוהו איתו, והוא זה ההופך ללוגו של החברה. למשל חברת, GENERAL ELECTRIC.


אילו נושאים אתם צריכים להתייחס אליהם בעת עיצוב לוגושמקימים אתר

ישנם מספר נושאים שצריכים להתייחס אליהם בעת עיצוב לוגו.
  • עיצוב של לוגו חדש צריך להיות פשוט.
  • לוגו איכותי צריך להיות פשוט וקל לזכירה. לוגו טוב ייחרט בזיכרון ויאפשר זיהויו בכל גודל ובנסיבות שונות.
  • עיצוב לוגו יעיל, יאפשר את זיהויו גם בגרסת שחור-לבן. בעת צילום בגרסת שחור-לבן או בעברת מסמך עם הלוגו בפקס, הוא עדיין צריך להישאר ברור וחד.
  • עיצוב לוגו ע"י בחירת צבעים מתאימים והיצמדות אליהם – מהרגע שבחרתם צבעים מתאימים ללוגו חדש, עליכם להיצמד אליהם ולא לשנות אותם. הצבעים של הלוגו מזוהים איתו מהרגע הראשון, והם חלק בלתי נפרד ממנו.

חברת סייטד מעניקה שירותים בתחומים שונים הנוגעים לבניית וקידום אתרים, ושירותי עיצוב שונים, לרבות שירות עיצוב לוגו. אתם יכולים להתרשם באתר מהשירותים השונים הניתנים ע"י החברה, וליצור קשר ישיר.

קרא עוד אודות עיצוב לוגו >

 
   
 
שימושון:
         
שיתופי פעולה:
 
מידע שימושי:
                 
כניסת מנהלים
ניהול תיבת הדואר
מרכז הדרכה
אינדקס אתרים
 
מידע מקצועי
זכויות יוצרים
מחירים וחבילות
תקנון האתר
הצהרת נגישות
צור קשר
מפת אתר
דווח על תקלה
תמיכה טכנית
 
Mike Design
Ginet Development
אינדקס שטיחים ופרקטים
 
 
סייטד בניית אתרים
רח' שלם 3 רמת גן
מיקוד 5221550
072-2502060
info@sited.co.il