הרבה אנשים לא יודעים אבל כאשר מדברים על מנוע החיפוש של גוגל בעצם מדברים על עוד מגוון אתרים הנמצאים ברשת ומשתמשים בסרגל החיפוש של גוגל. אתרים אלו נמצאים ברשת והם מאפשרים פרסום בגוגל דרך האתר שלהם, קיצורים לגוגל ושלל אפשרויות נוספות.
שותפי החיפוש של גוגל הם כל אותם אתרים המאפשרים חיפוש בגוגל דרך האתרים שלהם באמצעות סרגל כלים המוטמע באתר שלהם. סרגל כלים זה יכול לאפשר חיפוש מהיר בגוגל, קיצורי דרך בגוגל,
פרסום בגוגל ואפילו הגעה לאתרי גוגל השונים כגון תמונות, חדשות, תיירות וכדומה.
איך בא לידי ביטוי פרסום בגוגל באתרים אחרים?
רבים לא יודעים אבל היום גוגל מאפשרת להטמיע סרגל חיפוש באתר חיצוני וכך מאפשרים לקהל גולשים שלל אפשרויות של גוגל באתר אחר, כלומר, גוגל מופיע באתר חיצוני.
לא הרבה יודעים אבל גוגל מאפשרת פרסום דרך סרגל החיפוש המוטמע באתר חיצוני וכך בעצם מפרסמים יכולים להוזיל את העלות להקלקה, כלומר, גוגל מאפשרים לפרסם באתרים חיצוניים בעלות זולה יותר מאשר הפרסום בתוך מנוע החיפוש של גוגל.
אחת הסיבות שעסקים רבים מפרסמים באתרים חיצוניים היא השמירה על רלוונטיות, למשל, אם רוצים לפרסם מוצר מתחום הרכב עדיף לעשות פרסום בגוגל באתרים חיצוניים העוסקים בעולם התוכן של עולם הרכב. דרך זו מגבירה את הרלוונטיות של המודעה בגוגל וכך תורמת להגברה בכמות ההמרות והפניות לעסק.
מהי רשת האתרים של גוגל?
גוגל אינה רק מנוע חיפוש והיום גוגל מאפשרת מגוון אין סופי של דרכי פרסום ברשת. אתרי גוגל הם בעצם מספר גדול מאד של אתרים העובדים בשיתוף פעולה עם גוגל והם מאפשרים פרסום בין הצדדים המשתפים פעולה כגון באנרים, קישורים, מודעות, סרטונים וכדומה.
אתרים רבים המציגים את סרגל החיפוש של גוגל מאפשרים לעשות חיפוש מהיר בגוגל אבל לא רק את זה. גוגל מאפשרת לאתרים המשתפים איתה פעולה להרוויח (לא מעט) מהפרסומות המוצגות באתר. בעצם פרסום בגוגל באתרים חיצוניים מאפשר רווח גם של גוגל וגם של המפרסמים בלי קשר להצלחת הקמפיין שלהם. הפרסום באתרי גוגל מומלץ מאד ויכול לעשות רווח לא קטן לאתרים המארחים.
יתרונות רשת האתרים של גוגל
- הגברת החשיפה למותג המפורסם
- חשיפה איכותית המתבצעת באתרים רלוונטים מאד
- מודל התמחור נחשב לחכם והוא יוצר מצב של תשלום נמוך יותר להקלקה
- פרסום בגוגל, ברשת האתרים מאפשר למפרסם לבחור את האתרים בהם הפרסום יופיע
- ניתן לפרסם גם בג'ימייל חשבונות גוגל השונים
לסיכום
גוגל מאפשרים מגוון אפשרויות פרסום בגוגל דרך אתרי הרשת של גוגל, קמפיינים ממוקדים, באנרים ועוד. היום, פרסום בגוגל ידוע כתהליך המחייב ידע וניסיון אשר בלעדיו הקמפיינים יכולים לא להגיע לתוצאות הרצויות. נסו לקבל שירות מאנשי מקצוע המכירים את התחום וכאלו היכולים להביא תוצאות לעסק שלכם.